Wednesday, January 16, 2013

Homemade Granola


Έχω ερωτευτεί εδώ και μερικούς μήνες τα δημητριακά που έχει λανσάρει η Quacker. Με κάνουν να λατρεύω το γάλα πιο πολύ απο ότι ήδη το λατρεύω. Και κάπου εκεί μεταξύ τρίτου ή τέταρτου κουτιού, ο κόσμος μου γκρεμίστηκε γιατι με τιμή κοντά στα 4€ και διάρκεια ζωής με το ζόρι 6 μέρες ΔΕΝ συμφέρει. Ευκαιρία να βγάλω απο το ντουλάπι το σακούλι με την βρώμη και να δοκιμάσω αυτό το περιβόητο Granola που φτιάχνουν all over. 




Μή φανταστείτε οτι ακολούθησα καμμιά συνταγή. Πήρα σαν οδηγό αυτήν και απλά εβγαλα η πρόσθεσα οτι μου άρεσε. (Στην περιπτωσή μου έβαλα αμύγδαλα, φουντούκια και καρύδια και έβγαλα τα μπαχαρικά)


Αποτέλεσμα: σούπερ γευστικό ακριβώς όπως του κουτιού!!! Είμαι ερωτευμένη ξανά!


I had fallen in love with Quacker's Granola cerials few months ago. They made me drink more milk than i usually do. But somewhere between the third or fourth box that i bought, i figured that with just about 4€ a box i should really find a substitute for this "love". That's when i decided to try to make my own Granola at home. 
I didn't follow a particular recipe or anything. I just took this one as a guide and just omitted or added whatever i wanted (in my case i added walnuts and hazelnuts and omitted the spices).
The result: super delicious just like the boxed stuff! I am in love again!

No comments: